The Dark Fields
Den kemiske revolution tilbyder dig ikke blot en genvej til den bedste version af dig selv, den giver dig verden på et sølvfad, desværre er der enkelte mindre bivirkninger og en uhyggelig høj pris. Men hvem kan sige nej til dette tilbud?

Fanget i drømmeverdenen
Fanget af sin egne drømme, dovenskab og store ambitioner vælter Eddie Morra (Bradley Cooper) gennem livet som falleret forfatter. Kontrakten med forlaget hænger i en tynd tråd, kæresten har sagt farvel og huslejen er svær at betale. Men som alle andre uden noget at miste risikere Eddie gerne det hele, og indtager derfor en vidunderpille for sjov. Der med et snuptag hiver ham op af sølet og giver ham fokus. Men hvem sælger et vidunderstof der forandrer folk til det bedre, og hvorfor?
M 81 Bradley Cooper stars in Relativity Media's LIMITLESS.
Historien om vidunderpillen og dens indvirkning på Eddies liv fortælles til os af hovedpersonen selv. Vi ved fra åbningsscenen at det ikke ender lykkeligt, men er selvfølgelig nysgerrig efter at vide hvad og hvorfor.
De tekniske valgmuligheder
Der er intet ekstramateriale på udgivelsen. Hvilket man sagtens kan undre sig over, til gengæld kan ingen være i tvivl om at filmen er flottere i HD på blu ray udgaven end DVD versionen. Men hvor de ekstra fem minutter på Blu Ray kommer fra er ikke klart. Du vælge undertekster på dansk, svensk, norsk, og finsk uanset hvilken udgave du kikker på. Lydsporet tilbydes også begge steder i dolby digital 5.1 mens DTS lydsporet på blu ray skiven selvfølgelig er i HD.
M 98 Robert De Niro stars in Relativity Media's LIMITLESS.

clip_image001[4]Alle mulighederne for en spændende og overraskende slutning forpurres af filmskaberne halvvejs inde i historien. Da man skal vælge mellem troværdighed, interesse og hurtig udvej er det desværre den sidste mulighed der lokker. Potentialet for spillefilmen er ikke fantastisk, men det kunne dog have blevet til andet end en omgang middelmådig sci fi thriller. Vi havner på fire stjerner da spændingen vitterlig opbygges og vedligeholdes ganske professionelt, og du er godt underholdt i den første halvdel af filmen. Desværre aner man halvvejs inde den skuffende slutning i horisonten, og kun naive mennesker vil fastholde håbet lige til det sidste. Bradley Cooper bliver sikkert aldrig nogen stor skuespiller, men det er alligevel Robert De Niro man er mest skuffet over. Til gengæld er alle birollerne besat af finurlige skæve typer der klæder universet og fanger din opmærksomhed.

Filmen er udgivet af Nordisk Film A/S der også har copyright på billederne brugt i anmeldelsen. Filmen er baseret på novellen “The Dark Fields” af Alan Glynn. Du kan følge anmeldelserne fra forbrugermania via dette RSS feed, eller følge med via facebook. Siden er optimeret til læsning på mobiltelefoner, og har du en Nokia telefon kan du følge med via denne App.