0111104Wrp_r6.indd
Inspireret af virkelige hændelser og sejlivede rygter får du her en omgang fiktiv krimi thriller tilsat diverse mordbeskyldninger og motivforklaringer. Det hele foregår i en overbevisende udgave af fortidens New York, fremført at flere udmærkede skuespillere.

Kærlighedshistorien mellem rigmandsdrengen David Marks og Katie fra arbejderklassen ender med bryllup og flere forskellige hjem. Mens han stiger i graderne ved familiefirmaet påbegynder hun uddannelsen til læge. Men under overfladen er intet som det skal være og da hun pludselig forsvinder en dag i 1982 er skuespillet slut. Hvem, hvad og hvorfor optrevles dog først årtier senere i forbindelse med en mordanklage mod den aparte David Marks.
All Good Things
Fiktions lavvande

Når UFO landinger udebliver og redaktøren er på ferien genoplives diverse farverige rygter om rige mennesker med dystre hemmeligheder, for tilsat nogle vilde gisninger samt detaljerede billeder har du nemlig lynhurtig en omgang klassisk sommer gys til spalterne. For når det kommer til fortidige uafklarede forbrydelser er der næsten ingen grænser for hvad man må forestille sig, antyde eller konkludere. Hvilket er tydeligt i spillefilmen ”All Good Things” af Andrew Jarecki.

Robert Durst et offer?

Rigmandsdrengen Robert Durst er en af disse verdenskendte mistænkte der fascinerer det blodtørstige publikum, da hans tragiske liv og sære opførelse giver grobund for alverdens grumme forestillinger. Instruktøren har godt nok indpakket det hele med fiktive navne, steder og fjernet en masse data men ingen kan være tvivl om hvad eller hvem der menes. Men på trods af Robert Durst farverige og mordfyldte liv formår instruktøren ikke at få skabt nogen god eller sandsynlig historie. I stedet er det blevet til en række mordanklager mod Robert Durst.

clip_image001Dette er en uoverbevisende thriller der trækker veksler på din tålmodighed og hvad man kan tillade sig. Den momentvise uhygge afløses hurtig af usammenhængende betragtninger og ligegyldige sidehistorier. Spillefilmen virker underlig usammenhængende, som bestod den kun af fraklip fra en anden film. De to stjerner gives derfor for de ubehagelige scener mellem ægtemand og hustru slut 70erne og start 80erne. Samt for de gode skuespils præstationerne af Kirsten Dunst og Ryan Gosling. Den historiske kulisse skabt til filmen er virkelig god, desværre formår instruktøren ikke at hælde indhold i rammerne.

Filmen er udgivet af Sandrew Metronome der også har copyright på billederne brugt i anmeldelsen. Der er mærkværdigt nok intet ekstramateriale, mens undertekster tilbydes på Dansk, Norsk, Svensk, Finsk . Se mere om filmen her Du kan følge anmeldelserne fra forbrugermania via dette RSS feed, eller følge med via facebook. Siden er optimeret til læsning på mobiltelefoner, og har du en Nokia telefon kan du følge med via denne App.