cb360a4d6bbe54a5d6e0183ab98d2014
Det danske kontorlandskab er fyldt af alverdens docking stationer og kreative mobilstande. Det der startede som et overset marked er i dag et syndigt rod af elektroniske genveje og plast blindgyder. Spiderpodium fra Coolstuff minder dog mere om den kendte kameraholder ”Gorillapod” end andre mobilholdere.

Holderen ligner en krydsning af en edderkop og filmmonsteret fra Alien (du ved, det der lægger æg i mennesker via halsåbningen) men der er intet farligt eller ulækkert over produktet. Det er stift, det er hårdt, det kræver lidt fantasi at bruge men det funktionelt så det batter.

Produktet fremvises på producentens hjemmeside via en serie opstillinger jeg ikke kan anbefale. Den største fejl du kan begå er at forsøge at skabe flotte opstillinger. I stedet skal du arbejde ud fra hvor du vil have din mobil, kamera eller mp3 afspiller opsat. Dernæst foldes benene efter funktionen. Dvs. skal det være let at fjerne mobilen fra holderen, skal du have adgang til taster, skal display være synligt osv.
DSC01057
clip_image001Jeg selv bruger dimsen til flere ting. På rejser holder den min mobil ved sengekanten. Nogle gange svøbt om lamper og radiator rør, men for det meste indflettet i sengerammen. Den holder musikafspilleren når der knokles i haven eller i kælderen og trofast holder den videoafspilleren når kilometre tilbagelægges på motion cyklen. Jeg kaster fem stjerner efter produktet for dets funktionalitet, lave pris (149 kr) og store holdbarhed. Hvis du drømmer om en smuk trone for din elektroniske tingeltangel er det dog ikke produktet for dig.

Fotocopyright forbrugermania.com. Du kan følge anmeldelserne fra forbrugermania via dette RSS feed, eller følge med via facebook. Siden er optimeret til læsning på mobiltelefoner, og har du en Nokia telefon kan du følge med via denne App.